Karbantartás, javítás és terméktámogatás

Karbantartással és javítással kapcsolatos szolgáltatásokat 2021. július 1-től EquiService végzi.

Kérdezze szakértőinket:

1 + 7 =

Kiss Csaba

Kiss Csaba

szervizmérnök

T.: +36 1 272 1234 /62
M: +36 20 460 3860

 

 

Karbantartás és javítás

Optikai mérőműszerek esetén a gyártók által utoljára közzétett rendszer és alkalmazás szoftver frissítéseket végzünk, mérési adatmentéssel együtt. Vannak olyan műszer típusok, amelyeknél a háttértároló (Flash memória) meghibásodása miatt, annak újraformázása után csak a teljes rendszer újratelepítése adhat megoldást, ez esetben a mérési adatok vesztése is bekövetkezhet.

Az optikai méréseknél gyakran előforduló hibaforrás a műszercsatlakozók szennyeződése, amely a használat során maradandó sérüléseket okoz a csatlakozók felületén. Isopropyl-os tisztítást követően egy kiértékelő szoftveres videó mikroszkópos vizsgálat alapján döntünk, hogy ha ezek már tisztítással nem orvosolhatóak, akkor az egyik leggyorsabb megoldás a csatlakozók újrapolírozása. Ilyenkor a műszert teljesen szétszereljük és a csatlakozóit egy speciális polírozó gépbe helyezzük, egy többlépcsős folyamat végén gyári állapotba hozott csatlakozóval szereljük össze az eszközt. Ugyanilyen módon tudjuk vállalni a mérőzsinórok, patchkábelek és előtétszálak javítását, illetve igény esetén akár a csatlakozók teljes cseréjét is megoldjuk,akár másik típusra is.

Optikai szálhegesztők általános karbantartásakor elvégezzük a hegesztő munkaterületének tisztítását, pormentesítését, a kamerarendszer lencséinek alkoholos tisztítását ezzel javítva és megelőzve a módusmező eltérésekre utaló hibákat. A hegesztő elektródák polírozását követően felkészítjük az ívhúzásokra és elvégezzük az ív ellenőrzést is. Ha nem naprakész a rendszerszoftver, akkor végig futtatunk egy frissítést, majd az eszköz képfeldolgozó rendszerén keresztül optikai szálak használatával vizuális ellenőrzést végzünk, ahol a gyártó által előírt paramétereket vizsgáljuk és ha szükséges a megengedett határértékek közé állítjuk.

Az optikai száltörők karbantartásakor szintén egy alapos tisztítással kezdünk, majd a gumi felületek alkoholos takarítását követően a szálvágó kés magasság állítása következik az ehhez szükséges mérőhengerekkel majd végül a kés pozíció módosítás követi.
A törő és a hegesztő végső ellenőrzése minden esetben jó törési szöggel és csillapítási eredménnyel járó hegesztéssel ér véget.

Terméktámogatás

Ügyfeleink megelégedettsége fontos számunkra, ezért kötelességünknek érezzük az általunk értékesített megoldások hosszú távú támogatását. Mindezt hazai szerviz háttérrel, díjmentes kezelői oktatással, telefonos vagy email-es szakmai segítségnyújtással, illetve a beszállítóink által nyújtott további támogatási konstrukciókkal biztosítjuk.

 

NetAlly

 

Az EQUICOM Kft. a NetAlly hordozható termékek, valamint az AirMagnet vezeték nélküli megoldások kizárólagos magyarországi partnereként az általános terméktámogatáson felül a NetAlly AllyCare (formálisan Gold Support vagy más néven terméktámogatás) rendszerét nyújtja, amely az alábbi előnyökkel jár:

Technikai támogatás soron kívül
Az AllyCare tagok telefonon vagy webes felületen keresztül érhetik el a NetAlly Technical Assistance Centert (TAC), ahol a szakképzett mérnökök magas prioritással nyújtanak segítséget a termékek telepítésében, konfigurálásában és egyéb szakmai kérdésekben. Amennyiben magyar nyelvű segítségre van szükség, az Equicom Kft. munkatársai munkaidőben telefon és email útján válaszolnak a megkeresésre.

Díjmentes szoftver frissítések
Az AllyCare tagok a NetAlly Link-Live portálon, valamint az AirMagnet termékek esetében a myAirMagnet felületen keresztül hozzáférhetnek a legfrissebb szoftver verziókhoz, melyek folyamatosan új funkciókat és fejlesztéseket tartalmaznak.

Javítás/Csere*
Az AllyCare biztosítja a meghibásodott műszer javítását, cseréjét, beleértve a szállítási költséget is, amennyiben az a normál felhasználás során hibásodott meg. A Technical Assistance Center (TAC) munkatársai a javítást megelőzően felülvizsgálják, hogy garanciális jellegű-e a meghibásodás.

Tartozékok cseréje*
A műszercsomagok tartozékokat is tartalmaznak. A tartozékok alapgaranciája 90 nap, de az AllyCare annak érvényességi idejében biztosítja a tartozékok javítását, cseréjét. A Technical Assistance Center munkatársai a javítást/cserét megelőzően felülvizsgálják, hogy garanciális jellegű-e a meghibásodás.

AllyCare alapú plusz képességek, funkciók
A műszerek által támogatott bizonyos mérési képességek, az eredmények kiértékeléséhez kapcsolódó egyes funkciók csak az AllyCare tagok számára érhetőek el. Az AirMagnet termékek esetében a hálózati kártya cseréje miatt szükségessé vált új szoftver licensz generálás is ide tartozik.

*További információk:

  • A NetAlly általános szerződési feltételeinek részleteiről bővebben itt olvashat.
  • A NetAlly AllyCare általános szerződési feltételeinek részleteiről bővebben itt olvashat.
  • A jogosulatlan harmadik féltől vásárolt/beszerzett termékek nem jogosultak a terméktámogatásra és nem is részesülnek abban.
  • A terméktámogatás nem minden országban érhető el. Vásárlás előtt mindenképpen érdeklődjön NetAlly kapcsolattartójánál.
  • A normál elhasználódás okozta meghibásodásra vonatkozik és nem fedezi a nem garanciális sérüléseket.
  • Az eredeti termék vásárlásakor a csomagban található tartozékokra vonatkozik.

 

Fluke Networks

Az EQUICOM Kft. a Fluke Networks kizárólagos magyarországi partnereként az általános terméktámogatáson felül a Fluke Networks Gold Support rendszerét is nyújtja, mely az alábbi előnyökkel jár:

Kalibráció és gyári átvizsgálás csereeszközzel:
A támogatás ideje alatt évente egyszer díjmentesen kalibráltathatja réz- és optikai kábelteszterét a Fluke Networks ISO9001 minősítésű hollandiai szervíz központjában. A kalibráláson túl minden funkcionális tartozék tesztelésen megy keresztül, amennyiben szükséges, a központ cseréli azokat. A kalibrálás idejére csereeszközt biztosítunk (amennyiben beütemezte a kalibrálást 6 héttel korábban).

Tartozékok cseréje:
A tartozékokra a normál garancia 90 nap, azonban a Gold Support ideje alatt a műszerhez gyárilag szállított tartozékok meghibásodása esetén a gyártó díjmentesen cseréli azokat. Ez vonatkozik az akkumulátorokra, mérőadapterekre, töltőkre, réz és optikai mérőkábelekre valamint a hordtáskára is.

Teljes körű javítási garancia:
A Gold Support nem csupán egy kibővített garancia, inkább nevezhetjük CASCO-nak. A műszer meghibásodása vagy balesetből történő rongálódása esetén a gyártó díjmentes javítást garantál. A javítás idejére a Fluke Networks csereeszközt biztosít.

Szoftver és firmware frissítések:
Az Ön által megvásárolt eszköz mindig naprakész lesz. A ?MyAccount? felületen keresztül hozzáférhet a legfrisebb szoftver és firmware verziókhoz, így mérőműszere mindig a legújabb technológiáknak megfelelő funkcionalitással rendelkezik.

24×7 korlátlan technikai támogatás:
Bővítse tudását és tapasztalatait. A Gold Support tagok egyedi telefonszámon keresztül érhetik el az eindhoveni Technical Assistance Centert (TAC), ahol a nap 24 órájában és a hét 7 napján szakképzett mérnökök segítik a komplex kérdések megoldását.

Korlátlan hozzáférés a “tudásbázishoz”:
A Fluke Networks ?Knowledge Base? szakmai cikkek és technikai leírások százait tartalmazza, melyeket a cég és szakértő partnerei készítettek az évek során. Bizonytalan a szabványokban? Érthetetlen anomáliát tapasztalt? Használja korlátlanul a ?tudásbázist?.

Promóciók csak tagoknak:
A Gold Support tagsággal egyedi, csak tagoknak szóló kedvezményekben részesül új műszer vagy tartozék vásárlása esetén, illetve csak tagoknak szóló promóciókban vehet részt.

Oktatások:
Hozzáférést kap az adott mérőeszköz vagy szoftver online oktatási anyagához, amennyiben az elérhető. Lépjen be ?MyAccount? oldalára, hogy elérje a lehetséges online tanfolyamokat.

Gold Support igénybe vétele, használata:
Megrendelését követően egy automatikus email-t kap a Fluke Networks-től, melyben egy Gold ID és egy PIN kód található. Amennyiben még nem rendelkezik ?MyAccount? hozzáféréssel, regisztráljon. A felületre belépve aktiválhatja a Gold Membership azonosítószáma és PIN kódja alapján a támogatást. Ezt követően hozzáfér a fenti előnyökhöz.

Bővebben a szolgáltatásról

Megrendelőlap letöltése

EXFO

Az EQUICOM Kft, mint az EXFO hivatalos magyarországi forgalmazója, a partnerei számára a mérőműszerek értékesítése mellett magas színvonalú terméktámogatás is nyújt.

A leszállított eszközök javítását, szervizelését Magyarországon az EQUICOM Méréstechnikai Kft végzi vagy végezteti, a gyártó cég teljes körű hazai képviseletében. Cégünk vállalja, hogy a javítási árak a mindenkori árlistának megfelelően kerülnek meghatározásra, hasonlóan más ügyfeleink részére. A leszállított minden eszközökhöz 5-7 év pótalkatrész utánpótlást biztosítunk.

A szervizünkbe érkező összes EXFO mérőműszerre minden esetben ingyenesen végezzük a szoftverfrissítést.

Az általunk leszállított EXFO eszközök későbbi technikai háttértámogatását is díjmentesen vállaljuk. Akár telefonon, email-en vagy faxon, akár személyesen készséggel állunk vevőink rendelkezésére, legyen az bármilyen kérdés az eszközökkel, vagy a méréstechnikával kapcsolatban. Szükség esetén a műszerek kezeléséről megismételt oktatást tartunk, mely még inkább segíti a felhasználót abban, hogy rutint szerezhessen a használattal kapcsolatban, valamint jó lehetőség arra, hogy az időközben felmerült szakmai kérdésekre választ kaphasson. A gyártók és cégünk magas szintű szakmai felkészültsége biztosítja vevőink megelégedettségét a jövőben.

Az eszközök évente esedékes kalibrálási feladatait is cégünk vállalja, ugyanis egy EXFO mérőműszerekkel felépített optikai kalibrációs labor jött létre Magyarországon 2002 év elején. Így az összes hazánkban használt EXFO és egyéb típusú optikai mérőműszer hitelesítése gyorsabban, és olcsóbban megoldódhat. Az adatátviteli és egyéb EXFO mérőműszerek kalibrálási szolgáltatását pedig egyéb európai partnerek minősített laborjaiban tudjuk gyorsan és minden igényt kielégítően megoldani.

Fitel Furukawa

Az EQUICOM Méréstechnikai Kft, mint a FITEL Furukawa Electric kizárólagos magyarországi disztribútora az ügyfelei számára az optikai szálhegesztő értékesítés mellett magas színvonalú terméktámogatás is nyújt.

Tudjuk, hogy ügyfeleinknek legfontosabb a termelés folyamatossága és ezt figyelembe véve az általános hibajavításon túl további számos szolgáltatást is nyújtunk annak fenntartásért.

Több tíz éves szerviz tapasztalattal bíró kollégáink a Fitel londoni szervizközpontjában kapott minősítések szerint a legújabb Fitel S179, S153 és S124 típusok mellett a már kifutott termékek teljes portfólióját javíthatják és egyben a javítási folyamat ideje alatt igénybe vehetik a gyártó teljes körű támogatását. Így bármely előre nem látott akadály esetén, a lehető leggyorsabban tudunk reagálni a probléma mielőbbi elhárításában, akár már a hiba bejelentésekor telefonon. A javításra hozott eszközöket, éppen, mert egy termelő eszköz, mindig a legmagasabb prioritással kezeljük és a legtöbb esetben azonnali vagy aznapi határidővel vállaljuk a javításukat.

A garanciális időn belüli javítások esetén ingyenes csere készüléket biztosítunk a javítás teljes idejére, illetve a nem garanciális javításoknál lehetőség van a bérletre.

Az ügyfeleink termelékenységének fontossága miatt nagyszámú alkatrész készletet tartunk fent a leggyakrabban előforduló, főleg kopásokból eredendő hibákra.

A szervizünkbe érkező optikai szálhegesztőkön minden esetben ingyenesen végezzük a szoftverfrissítést.

 

Ha hasznosnak találod az oldalt, oszd meg másokkal is