Terméktámogatás

Őrizze meg befektetése értékét, ismerje meg a terméktámogatási megoldásainkat
Kérdezze szakértőinket:

5 + 7 =

Kiss Csaba

Kiss Csaba

szervizmérnök

T.: +36 1 272 1234 /62
M: +36 20 460 3860

Ügyfeleink megelégedettsége fontos számunkra, ezért kötelességünknek érezzük az általunk értékesített megoldások hosszú távú támogatását. Mindezt hazai szerviz háttérrel, díjmentes kezelői oktatással, telefonos vagy email-es szakmai segítségnyújtással, illetve a beszállítóink által nyújtott további támogatási konstrukciókkal biztosítjuk.

 

NETSCOUT (AirMagnet)

Az EQUICOM Kft. a NETSCOUT és azon belül is az AirMagnet vezeték nélküli megoldásainak kizárólagos magyarországi partnereként az általános terméktámogatáson felül a NETSCOUT Gold Support és MasterCare rendszerét is nyújtja, mely az alábbi előnyökkel jár:

24×7 korlátlan technikai támogatás:
Bővítse tudását és tapasztalatait. A Gold Support és MasterCare tagok egyedi telefonszámon keresztül érhetik el a NETSCOUT Technical Assistance Centert (TAC), ahol a nap 24 órájában és a hét 7 napján szakképzett mérnökök nyújtanak segítséget a termékek telepítésében, konfigurálásában és egyéb szakmai kérdésekben.

Díjmentes szoftver frissítések:
Az Ön által megvásárolt termék mindig naprakész lesz. A „My AirMagnet” felületen keresztül hozzáférhet a legfrissebb szoftver verziókhoz, melyek folyamatosan új funkciókat és fejlesztéseket tartalmaznak.

Hardver támogatás és garancia:
A Gold Support tagsággal az AirMagnet termékekhez tartozó és azokkal együtt vásárolt hardver elemek meghibásodása vagy megrongálódása esetén cseregaranciát nyújtunk. Részletesebben az AirMagnet Hardware Warranty dokumentumban.

Korlátlan hozzáférés a „tudásbázishoz”:
A NETSCOUT „Knowledge Base” szakmai cikkek és technikai leírások tucatjait tartalmazza, melyeket a cég és szakértő partnerei készítettek az évek során. Bizonytalan a termék használatában? Nem tud megoldani egy problémát? Használja korlátlanul a “tudásbázist”.

MAC Address Reset:
Az  AirMagnet End User License Agreement (EULA) egyszerre egy eszközön engedélyezi az AirMagnet szoftverek használatát, mely az eszköz vezeték nélküli vagy vezetékes interfészéhez regisztrált. Az eszköz vagy kártya elvesztése és meghibásodása esetén a Gold Support tagok egyszerűen átregisztrálhatják a szoftvert egy másik MAC címhez.

AirMagnet Akadémia:
Hozzáférést kap az adott AirMagnet szoftver online oktatási anyagához, amennyiben az elérhető. A tanfolyam elvégzésével képes lesz valós WLAN problémák megoldására valamint egy oklevéllel is gazdagodik. Lépjen be „My AirMagnet” oldalára, hogy elérje a lehetséges online tanfolyamokat.

Gold és MasterCare Support igénybe vétele, használata:
Az AirMagnet szoftverekhez és NETSCOUT analizátorokhoz a Gold Support és MasterCare szolgáltatásnak folyamatosnak kell lennie, ezért az érvényességi időt mindig az előző Support lejáratától kell számítani. Megrendelését követően egy automatikus email-t kap a NETSCOUT-tól, melyben egy Gold ID és egy PIN kód található. A „My AirMagnet” felületre belépve aktiválhatja a Gold Membership azonosítószáma és PIN kódja alapján a támogatást. Ezt követően hozzáfér a fenti előnyökhöz.

Gold Support termékek
MasterCare termékek
AirCheck G2
AirMagnet Planner
AirMagnet Survey
AirMagnet Spectrum XT & ES
AirMagnet VoFi Analyzer
AirMagnet WiFi Analyzer
LinkRunner AT
OneTouch AT
AirMagnet Enterprise
Network Time Machine
nGenius Pulse
OptiView XG
TruView
TruView Live
Visual Uptime
Bővebben a szolgáltatásról Bővebben a szolgáltatásról

 

Fluke Networks

Az EQUICOM Kft. a Fluke Networks kizárólagos magyarországi partnereként az általános terméktámogatáson felül a Fluke Networks Gold Support rendszerét is nyújtja, mely az alábbi előnyökkel jár:

Kalibráció és gyári átvizsgálás csereeszközzel:
A támogatás ideje alatt évente egyszer díjmentesen kalibráltathatja réz- és optikai kábelteszterét a Fluke Networks ISO9001 minősítésű hollandiai szervíz központjában. A kalibráláson túl minden funkcionális tartozék tesztelésen megy keresztül, amennyiben szükséges, a központ cseréli azokat. A kalibrálás idejére csereeszközt biztosítunk (amennyiben beütemezte a kalibrálást 6 héttel korábban).

Tartozékok cseréje:
A tartozékokra a normál garancia 90 nap, azonban a Gold Support ideje alatt a műszerhez gyárilag szállított tartozékok meghibásodása esetén a gyártó díjmentesen cseréli azokat. Ez vonatkozik az akkumulátorokra, mérőadapterekre, töltőkre, réz és optikai mérőkábelekre valamint a hordtáskára is.

Teljes körű javítási garancia:
A Gold Support nem csupán egy kibővített garancia, inkább nevezhetjük CASCO-nak. A műszer meghibásodása vagy balesetből történő rongálódása esetén a gyártó díjmentes javítást garantál. A javítás idejére a Fluke Networks csereeszközt biztosít.

Szoftver és firmware frissítések:
Az Ön által megvásárolt eszköz mindig naprakész lesz. A “MyAccount” felületen keresztül hozzáférhet a legfrisebb szoftver és firmware verziókhoz, így mérőműszere mindig a legújabb technológiáknak megfelelő funkcionalitással rendelkezik.

24×7 korlátlan technikai támogatás:
Bővítse tudását és tapasztalatait. A Gold Support tagok egyedi telefonszámon keresztül érhetik el az eindhoveni Technical Assistance Centert (TAC), ahol a nap 24 órájában és a hét 7 napján szakképzett mérnökök segítik a komplex kérdések megoldását.

Korlátlan hozzáférés a “tudásbázishoz”:
A Fluke Networks “Knowledge Base” szakmai cikkek és technikai leírások százait tartalmazza, melyeket a cég és szakértő partnerei készítettek az évek során. Bizonytalan a szabványokban? Érthetetlen anomáliát tapasztalt? Használja korlátlanul a “tudásbázist”.

Promóciók csak tagoknak:
A Gold Support tagsággal egyedi, csak tagoknak szóló kedvezményekben részesül új műszer vagy tartozék vásárlása esetén, illetve csak tagoknak szóló promóciókban vehet részt.

Oktatások:
Hozzáférést kap az adott mérőeszköz vagy szoftver online oktatási anyagához, amennyiben az elérhető. Lépjen be “MyAccount” oldalára, hogy elérje a lehetséges online tanfolyamokat.

Gold Support igénybe vétele, használata:
Megrendelését követően egy automatikus email-t kap a Fluke Networks-től, melyben egy Gold ID és egy PIN kód található. Amennyiben még nem rendelkezik “MyAccount” hozzáféréssel, regisztráljon. A felületre belépve aktiválhatja a Gold Membership azonosítószáma és PIN kódja alapján a támogatást. Ezt követően hozzáfér a fenti előnyökhöz.

Bővebben a szolgáltatásról

EXFO

Az EQUICOM Kft, mint az EXFO hivatalos magyarországi forgalmazója, a partnerei számára a mérőműszerek értékesítése mellett magas színvonalú terméktámogatás is nyújt.

A leszállított eszközök javítását, szervizelését Magyarországon az EQUICOM Méréstechnikai Kft végzi vagy végezteti, a gyártó cég teljes körű hazai képviseletében. Cégünk vállalja, hogy a javítási árak a mindenkori árlistának megfelelően kerülnek meghatározásra, hasonlóan más ügyfeleink részére. A leszállított minden eszközökhöz 5-7 év pótalkatrész utánpótlást biztosítunk.

A szervizünkbe érkező összes EXFO mérőműszerre minden esetben ingyenesen végezzük a szoftverfrissítést.

Az általunk leszállított EXFO eszközök későbbi technikai háttértámogatását is díjmentesen vállaljuk. Akár telefonon, email-en vagy faxon, akár személyesen készséggel állunk vevőink rendelkezésére, legyen az bármilyen kérdés az eszközökkel, vagy a méréstechnikával kapcsolatban. Szükség esetén a műszerek kezeléséről megismételt oktatást tartunk, mely még inkább segíti a felhasználót abban, hogy rutint szerezhessen a használattal kapcsolatban, valamint jó lehetőség arra, hogy az időközben felmerült szakmai kérdésekre választ kaphasson. A gyártók és cégünk magas szintű szakmai felkészültsége biztosítja vevőink megelégedettségét a jövőben.

Az eszközök évente esedékes kalibrálási feladatait is cégünk vállalja, ugyanis egy EXFO mérőműszerekkel felépített optikai kalibrációs labor jött létre Magyarországon 2002 év elején. Így az összes hazánkban használt EXFO és egyéb típusú optikai mérőműszer hitelesítése gyorsabban, és olcsóbban megoldódhat. Az adatátviteli és egyéb EXFO mérőműszerek kalibrálási szolgáltatását pedig egyéb európai partnerek minősített laborjaiban tudjuk gyorsan és minden igényt kielégítően megoldani.

Fitel Furukawa

Az EQUICOM Méréstechnikai Kft, mint a FITEL Furukawa Electric kizárólagos magyarországi disztribútora az ügyfelei számára az optikai szálhegesztő értékesítés mellett magas színvonalú terméktámogatás is nyújt.

Tudjuk, hogy ügyfeleinknek legfontosabb a termelés folyamatossága és ezt figyelembe véve az általános hibajavításon túl további számos szolgáltatást is nyújtunk annak fenntartásért.

Több tíz éves szerviz tapasztalattal bíró kollégáink a Fitel londoni szervizközpontjában kapott minősítések szerint a legújabb Fitel S178, S153 és S123 típusok mellett a már kifutott termékek teljes portfólióját javíthatják és egyben a javítási folyamat ideje alatt igénybe vehetik a gyártó teljes körű támogatását. Így bármely előre nem látott akadály esetén, a lehető leggyorsabban tudunk reagálni a probléma mielőbbi elhárításában, akár már a hiba bejelentésekor telefonon. A javításra hozott eszközöket, éppen, mert egy termelő eszköz, mindig a legmagasabb prioritással kezeljük és a legtöbb esetben azonnali vagy aznapi határidővel vállaljuk a javításukat.

A garanciális időn belüli javítások esetén ingyenes csere készüléket biztosítunk a javítás teljes idejére, illetve a nem garanciális javításoknál lehetőség van a bérletre.

Az ügyfeleink termelékenységének fontossága miatt nagyszámú alkatrész készletet tartunk fent a leggyakrabban előforduló, főleg kopásokból eredendő hibákra.

A szervizünkbe érkező optikai szálhegesztőkön minden esetben ingyenesen végezzük a szoftverfrissítést.

 

Ha hasznosnak találod az oldalt, oszd meg másokkal is